NIEUW AZIë

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1760 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Nieuw Azië. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 19:05 wij zijn geen moeilijke eters en zeker geen mensen die zeuren. maar de nasi smaakte nergens naar de babi panang was enkelt vlees geen saus en de groete waren keihard. helaas. de smaak van de zwarte bonen suas was wel lekker. ik ga hier. iet meer bestellen
10 jun 2026 om 1:24 smaakloos,niet gekruid en dat voor zoveel geld. bah.
24 mei 2026 om 23:02 Het eten was OK maar niet bijzonder. Vlak van smaak. Wel tijdig bezorgd.
20 mei 2026 om 21:52 Helaas was de bami koud en het gerecht wat we hadden besteld bevatte geen kip. De loempia’s waren wel goed van smaak.
16 mei 2026 om 8:23 Een uur te laat bezorgd, ze hadden mijn bestelling over het hoofd gezien .en telefonisch contact gezocht kreeg ik een zeer vervelde mevrouw die ook het contact verbrak. Eten was ook koud dus bestel ee nooit weer.
14 mei 2026 om 21:17 Bestelling wordt niet kompleet afgeleverd. Reactie is dat alles er is en zoek het maar uit. Heel vreemde gang van zaken. Slechte zaak!! Mij zien ze nooit meer!! Oplichters
13 apr 2026 om 21:51 Smaakte weer heel goed allemaal, zoals altijd. Bezorging stipt op aangegeven tijd en vers eten.
10 apr 2026 om 20:57 In eerste instantie werd een deel van het eten niet geleverd. Werd daarna een half uur later pas geleverd toen we vrijwel klaar waren met eten al, en het viel nog tegen ook.
25 mrt 2026 om 23:16 Eten was heerlijk, ruim voldoende en vriendelijke bezorger
8 mrt 2026 om 8:49 Het eten was erg lekker, alleen vind ik het erg zonde als je 3.50 voor kroepoek betaalt en het niet krijgt. Er zat ook geen sambal bij.
27 jan 2026 om 2:50 Prima gerechten. Kip kerrie saus is een aanrader