Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Nieuw Azië. Meer weten? Ontdek meer
Cinthia
21 jun 2026 om 19:05
wij zijn geen moeilijke eters en zeker geen mensen die zeuren. maar de nasi smaakte nergens naar de babi panang was enkelt vlees geen saus en de groete waren keihard. helaas. de smaak van de zwarte bonen suas was wel lekker. ik ga hier. iet meer bestellen
jo
10 jun 2026 om 1:24
smaakloos,niet gekruid en dat voor zoveel geld. bah.
Xander
24 mei 2026 om 23:02
Het eten was OK maar niet bijzonder. Vlak van smaak. Wel tijdig bezorgd.
Woltering
20 mei 2026 om 21:52
Helaas was de bami koud en het gerecht wat we hadden besteld bevatte geen kip. De loempia’s waren wel goed van smaak.
Sandy
16 mei 2026 om 8:23
Een uur te laat bezorgd, ze hadden mijn bestelling over het hoofd gezien .en telefonisch contact gezocht kreeg ik een zeer vervelde mevrouw die ook het contact verbrak. Eten was ook koud dus bestel ee nooit weer.
Dave
14 mei 2026 om 21:17
Bestelling wordt niet kompleet afgeleverd. Reactie is dat alles er is en zoek het maar uit. Heel vreemde gang van zaken. Slechte zaak!! Mij zien ze nooit meer!! Oplichters
Sjon
13 apr 2026 om 21:51
Smaakte weer heel goed allemaal, zoals altijd. Bezorging stipt op aangegeven tijd en vers eten.
Gerben
10 apr 2026 om 20:57
In eerste instantie werd een deel van het eten niet geleverd. Werd daarna een half uur later pas geleverd toen we vrijwel klaar waren met eten al, en het viel nog tegen ook.
Ineke
25 mrt 2026 om 23:16
Eten was heerlijk, ruim voldoende en vriendelijke bezorger
Guido
8 mrt 2026 om 8:49
Het eten was erg lekker, alleen vind ik het erg zonde als je 3.50 voor kroepoek betaalt en het niet krijgt. Er zat ook geen sambal bij.
Floris
27 jan 2026 om 2:50
Prima gerechten. Kip kerrie saus is een aanrader